2010. július 29., csütörtök

...

rég nem írtam, de nem volt net, vagy nemvolt kedvem..szar fibernet. hazajöttem, telnek-múlnak a napok..gyorsan múlik a nyár..de viszonylag jól. :) ééés..Mi fáj jobban? Arra gondolni hogy utálnod kellene őket, vagy az hogy tudod, hogy ez nincs így? hát sztem h nincs így..:/ bárcsak minden olyan lenne, mint egy hónapja..táborban..:( :) amúgy Szaszyval múltkor csináltunk muffint meg vmelyik nap kókuszgolyót.kész cukrászok leszünk.xD tegnap meg voltunk vásárolni. :) ééés este meg összevesztem a szüleimmel..de már kibékültünk..de elkezdtem sírni és aztán gondolkoztam máson(másokon) is..és mégjobban sírtam.. be is gyulladt mind2 szemem..de annyira nem vészes..amúgy bocs h ilyen bénán írok, aztsemtudom már mit írjak..komolyan..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése