2010. június 22., kedd

évzáró.

Az elmúlt napokban barátnőkkel voltam vagy otthon voltam egésznap, szar idő miatt..Most is esik..rohadtjó..:/ Tegnap volt az évzáró. Töriből meg tesiből 4eslettem, többiből 5ös. :) Elénekeltük utoljára az üres az osztály-t ami illett is pont oda..Elhagytuk a helyünket meg mindent. :/ Panni nénitől kaptunk egy ajándék CD-t, az elmúlt 8év képeivel..Vannak benne nagyon durvák. :) tökjó. ;) Meg kisbaba kori képek is vannak rajta mindenkiről. :') hát örökké. (LL) Am tegnap este/éjel tökjóvolt. Szaszynál aludtam. Egy csomót röhögtünk, hülyültünk. :D Még mindig itt vagyok épp ahajamat csinálja, tegnap kontyot csinált belőle. jólett. :P Na moérst ennyi elég, nem tudok semmi mást írni. öcsisajt. (L) és legyen már jó idő. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése